UdensDuyn

Wanneer kan ik niet komen?

We proberen altijd samen een oplossing te vinden maar we hebben wel een paar voorwaarden. Zo moet u zelf in staat zijn om te kunnen alarmeren. Dat kan via een knop in de kamer of via een polsalarm. Verder kan het hotel helaas geen gasten ontvangen die bekend zijn met PG (psychogeriatrie). Voor deze doelgroep kunnen wij helaas geen veilige omgeving bieden, maar wij helpen u dan graag met het doorverwijzen naar andere instanties.

Wat kost een kamer als ik bij Udens Duyn in zorg kom?

U verblijft op basis van een zogenaamd vol-pension arrangement. Een verblijf is inclusief maaltijden, zorg en extra services. De kosten zijn o.a.  afhankelijk van een gestelde indicatie. Zie hier voor meer informatie.

Wat is er bij de kamerprijs inbegrepen?

  • Verblijf (logies), inclusief gebruik zorgalarmering, tv etc.
  • Ontbijt(buffet), inclusief koffie/thee/melk/vruchtensappen
  • Lunch(buffet), inclusief koffie/thee/melk/vruchtensappen
  • Diner (3-gangen dagvers), inclusief 1 non-alcoholische consumptie
  • Gehele dag door koffie/thee in ons restaurant
  • Gebruik van de gezamenlijke faciliteiten, zoals de woonkamer op de begane grond, fitness ruimte en oefenzaal
  • Zorghulpmiddelen (die tot het standaard assortiment behoren)
  • Extra services zoals bijvoorbeeld onze receptie en wanneer u zich wilt verplaatsen in ons hotel
  • Overige consumpties etc. worden naar verbruik aan u doorberekend.
  • Het is daarnaast mogelijk om uw partner, naaste of familielid bij u op de kamer te laten verblijven. Indien hij/zij geen indicatie heeft berekenen wij voor hetzelfde arrangement € 85,00 per dag.

 

Heeft u altijd een kamer vrij?

Vaak wel maar niet altijd. Het zorghotel is regelmatig 100% bezet. Wij kijken in sommige situaties niet alleen naar het beschikbare aantal kamers, maar wegen ook de totale huidige zorgvraag zorg. Belt u daarom zo snel mogelijk als u weet wanneer u wilt komen.

Zijn er bezoektijden?

Nee, want wij hebben ons als een hotel georganiseerd. Bezoek kunt u zelf plannen. Wij vragen u wel rekening te houden om geen bezoek te ontvangen voor 10.00 ’s ochtends en niet na 21.00 ’s avonds. Daarnaast is het op de afdeling neurologische revalidatie (etage 4) tussen 13.00-15.00 uur rusttijd.

 

Mag mijn partner/naaste hier overnachten?

Uw partner of een naaste kan altijd bij u overnachten. Wij zetten dan (eenmalig) een extra bed op de kamer. Een extra gast betaald dan per nacht € 85,00 voor het vol-pension arrangement.

Moet ik reserveren in het restaurant?

Als gast in ons zorghotel hoeft u nooit te reserveren. U dient bij onze receptie te reserveren als er familie of naasten blijven/komen eten.

Mag mijn huisdier mee?

Alleen hulphonden zijn toegestaan in verband met hygiëne in het zorghotel

Hoe snel kan ik bij Udens Duyn terecht?

Meestal is een opname binnen 24 uur mogelijk. Contacteer ons vrijblijvend voor meer informatie 0413-712550.

Kan ik direct starten met fysiotherapie?

Onze fysiotherapeuten zijn van maandag t/m vrijdag aanwezig om het behandelplan met u af te stemmen en eventueel direct met u aan de slag te gaan. Daarnaast zijn er van maandag t/m zaterdag in de ochtend herstelactiviteiten die door een beweegagoog of fysiotherapeut worden verzorgt.

Kan / mag ik op de kamer eten?

Ja dat mag. Wij proberen het echter zoveel mogelijk te stimuleren dat u in het restaurant gaat eten. Dit in het kader van beweging, eigen regie en herstel. Maar ook om ontmoetingen met andere gasten te stimuleren. Verder beschikken alle kamers over een klein koelkastje en is het toegestaan om daar meegebrachte dranken te bewaren voor gebruik op uw eigen kamer. Wij kunnen een maaltijd naar uw kamer brengen maar berekenen daarvoor € 5,00 roomservicekosten. Als u echt niet naar het restaurant toe kunt berekenen wij na contact met de zorg hiervoor geen kosten.