Visie
“In Hotel Udens Duyn herstellen gasten in een rustgevende omgeving en krijgen hier op maat (para)medische en verpleegkundige zorg en begeleiding. Zowel de huisvesting als de hospitaliteit is hier volledig op ingericht. Kwaliteit, privacy en gastgerichtheid zijn hierbij de kernwaarden. Udens Duyn heeft de uitstraling en kwaliteit van een viersterrenhotel waarbij de zorg zo min mogelijk direct zichtbaar is.” (kwaliteitshandboek Hotel Udens Duyn, 2018)
Missie
“Hotel Udens Duyn anticipeert continu op veranderde maatschappelijke ontwikkelingen met als doel om de beste zorg en persoonlijke aandacht voor vandaag en de toekomst toegankelijk te maken voor iedereen.” (kwaliteitshandboek Hotel Udens Duyn, 2018)
Doelstelling
“De organisatie heeft als instelling van weldadigheid of algemeen nut uitsluitend of nagenoeg uitsluitend ten doel om zonder winstoogmerk een zorghotel te exploiteren ten behoeve van zorg- en revalidatiebehandelingen van patiënten.” Zorg- en herstelhotel Udens Duyn wil eersteklas zorg bieden aan gasten met een zorgvraag in een 4-sterren hotelomgeving. Gastvrijheid, met als einddoel een glimlach te creëren op het gezicht van elke gast die Hotel Udens Duyn verlaat. Gasten moeten zich “thuis” kunnen voelen en zij kunnen gebruik maken van alle aanwezige faciliteiten.